HTML

Kondorosi Béla hétköznapi kalandjai

Friss topikok

  • 3pod: Béci! Tudtam én már mikor a rizsfőzéssel büszkélkedtél, hogy ez még csak a kezdet. Krumpli is megv... (2010.03.22. 14:44) pityóka
  • kekszi: menu! a szlovakokkal vigyaazzaaal, ok nem biztos hogy olyan baratsagosak lesznek, ha meg nem volta... (2008.11.25. 14:56) A magyarok nyilaitól
  • kekszi: latszik hogy jol atolvastak... vegulis a telefont akartatok kihalaszni (2008.09.14. 16:35) Kondorosi Béla a világhír felé
  • gábornok: Fakódik! Két sovánka poén -+, azok is halványadtán fűszerezve.. Hunyadi 'Csököshágli' Attila sötét... (2008.08.17. 13:30) Az expedíció
  • gábornok: Magyarosítsál Kistérségi Béla névre. ;-) (2008.08.15. 07:08) Indiana Jones meets Matula bácsi

Linkblog

30 000 vagy Háromszázezer

2010.08.29. 14:17 :: kondorosibéla

Helló Brada,

ez már jó régen történt, csak elfelejtettem elmesélni. az utolsó olyan napon volt, amit itt a németek nyárnak mondanának, de mi azért tudjuk, hogy az pont nem ilyen. annyi, hogy épp nem esett, és melegebb volt, mint 20 fok. legalábbis délelőtt, amikor kitaláltam, hogy kimegyek a strandra, csak hát elbasztam az időt, és erősen délután lett, ami önmagában nem is lett volna baj, csak a nap is elment, így lényegében lemaradtam az utolsó nyárinak nevezhető napról. namindegy, azért kimentem a strandra, kint voltak Easy Csabiék is, ők biciklivel.
mentek.
haza viszont már én vittem őket, mert úgy látszik, a cigány triatlont itt is űzik néhányan: lefutnak a strandra, úsznak egyet, majd eltekernek a bicikliddel. annyiban ők is hibásak a dologban, hogy nem lakatolták le. mondjuk nem is volt lakatuk, mert hát nem azért Easy Csabi, mert mindenen túlizgulná magát. amikor meglátták, hogy a parkolóban kettővel kevesebb bringa van, mint kéne, annyit mondott, "hogy né, ellopták a bicikliket, vehetek megint bérletet." szerintem annyira nem is bánta, mert így midnen nap tekerhetett a munkába esőben, szélben. az meg ugye van. viszont kiszámolta, hogy így is pluszba van, mert a négy kerékért összesen csak 50 eurót fizetett, a bérlet meg hetven, szóval a lelkes használat egy hónapja alatt így is fogott 20 EUR-t.
pedig most már kocsijuk is van, csak amíg nem csinálja meg a jogsit, addig Iloma vezet. ennek mondjuk az első napon már meg is lett az eredménye, mert faszául beletolatott egy cigiautómatába, amit a csomagtartó fedele rugalmatlan alakváltozással tolerált.

de ha már a kocsiknál tartunk, Fábiácskának szép kerek fordulóját ünnepelhettük épp a strandról hazafelé: 30 000 kilométeres lett, egyem a szívét. itt a szülinapi fénykép.


 

legközelebb elmesélem, milyen volt a Stg-BVB meccsen, csak most megyünk velkamozni, mert jött egy új kollega.

sikereket!

Szólj hozzá!

Címkék: 30000 cigánytriatlon

A bejegyzés trackback címe:

https://kondorosibela.blog.hu/api/trackback/id/tr642256378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása