HTML

Kondorosi Béla hétköznapi kalandjai

Friss topikok

  • 3pod: Béci! Tudtam én már mikor a rizsfőzéssel büszkélkedtél, hogy ez még csak a kezdet. Krumpli is megv... (2010.03.22. 14:44) pityóka
  • kekszi: menu! a szlovakokkal vigyaazzaaal, ok nem biztos hogy olyan baratsagosak lesznek, ha meg nem volta... (2008.11.25. 14:56) A magyarok nyilaitól
  • kekszi: latszik hogy jol atolvastak... vegulis a telefont akartatok kihalaszni (2008.09.14. 16:35) Kondorosi Béla a világhír felé
  • gábornok: Fakódik! Két sovánka poén -+, azok is halványadtán fűszerezve.. Hunyadi 'Csököshágli' Attila sötét... (2008.08.17. 13:30) Az expedíció
  • gábornok: Magyarosítsál Kistérségi Béla névre. ;-) (2008.08.15. 07:08) Indiana Jones meets Matula bácsi

Linkblog

pityóka

2010.03.17. 00:18 :: kondorosibéla

Kedves Bátyám!

Édesanyánk büszke lenne rám! Olyan krumpli pityókafőzeléket csináltam, vacsoracsatán sima tízes. Jólvan, a krumplifőzelék legyen krumplifőzelék, magam sem akarom egyből három mislencsillaggal kitüntetni a kétplatnis rezsókonyhámat, de hallod, ha csaj lennék, lehet érdemes lenne feleségül vennem magam. Világos rántás, vágod? és a vicc, hogy pont a tükörtojást basztam el. mert mondom, tíz pont ide vagy oda, azért valami feltét csak kéne, a peremfeltételek meg adottak voltak: legyen kész kilencven másodperc alatt, és a hozzávaló legyen a hűtőben: szóval bratwurst, tojás vagy sör. így nyert a tükörtojás, de ez a baszom platni meg annak ellenére, hogy a tekerőjére szorgos kínai kezek hatfokozatú skálát festettek, igazából bináris: vagy hideg, vagy kurvameleg. na, így égettem szét a tojásfehérjét, míg a sárgája folyós maradt.

Viszont nem is ez a téma, hanem hogy ugye a kollegák fele székely. és a székelykáposztát meg pont utálják, nem is értik, hogy miért basztak ki már megint épp velük, hogy azt a "savanyú szart" róluk nevezték el. ugyanakkor a brassóiról meg nemigen tudtak állást foglalni, mert hallani ugyan hallottak, de enni még nemigen. éppenhogy fordítva, mint a viccben. Tényleg, a múltkor beültünk meginni egy biert, és azon kaptuk magunkat, hogy egy fél órája szélely vicceket mesélünk egymásnak - hogy az nem úgy van az, hanem emígy. és csak most jut eszembe, mennyire másképp lett volna, ha mondjuk rendőrökkel, cigányokkal, vagy netán anyósaokkal italozunk ott. hogy érted, egy csoport, amiről van egy raklap vicc, és mégsem bánják.
na, akkor visszautalva a brassóira:
Öreg székelytől kérdezi az unokája:
- Öregapám, látott már parabola antennát?
- Hát én láttam es, meg ettem es.
- De hát az ilyen nagy, s fémből van.
- Ja, akkor csak láttam.

Amúgy tanulom a nyelvet rendesen. már nem a németre gondolok, hanem a székelyre. a múltkor épp ebédeltünk, mikor meséli az egyikük, hogy milyen hatalmas bécsi szeletet evett valahol, s hozzá meg szalmapityókát. na, meg is volt a délutáni programom: ezen mosolyogtam vagy négyig. meg a maszlinás borkányon. valamint a nem szabványos rénszarvason.

Szóval, enni eszek rendesen, legyetek nyugalommal,
Öcséd
 

 

1 komment

Címkék: pityóka rántás maszlinás borkány szalmapityóka

A bejegyzés trackback címe:

https://kondorosibela.blog.hu/api/trackback/id/tr471845899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

3pod 2010.03.22. 14:44:23

Béci! Tudtam én már mikor a rizsfőzéssel büszkélkedtél, hogy ez még csak a kezdet. Krumpli is megvolt, mi jöhet még?
süti beállítások módosítása