HTML

Kondorosi Béla hétköznapi kalandjai

Friss topikok

  • 3pod: Béci! Tudtam én már mikor a rizsfőzéssel büszkélkedtél, hogy ez még csak a kezdet. Krumpli is megv... (2010.03.22. 14:44) pityóka
  • kekszi: menu! a szlovakokkal vigyaazzaaal, ok nem biztos hogy olyan baratsagosak lesznek, ha meg nem volta... (2008.11.25. 14:56) A magyarok nyilaitól
  • kekszi: latszik hogy jol atolvastak... vegulis a telefont akartatok kihalaszni (2008.09.14. 16:35) Kondorosi Béla a világhír felé
  • gábornok: Fakódik! Két sovánka poén -+, azok is halványadtán fűszerezve.. Hunyadi 'Csököshágli' Attila sötét... (2008.08.17. 13:30) Az expedíció
  • gábornok: Magyarosítsál Kistérségi Béla névre. ;-) (2008.08.15. 07:08) Indiana Jones meets Matula bácsi

Linkblog

Zurück

2010.03.11. 23:19 :: kondorosibéla

Hát, a tervezett trilógiához még hiányzott két rész, és ez most már így is marad. Mindennek az okát az Österreich végéhez fűzött Update szekcióban magyarázom el.

Viszont!

Mivel az élet úgy hozta, hogy újfent európai értelemben vett kalandoknak nézek elébe, s ezúttal valamivel hosszabb időről van szó, mint egy bécsi kiruccanás, indokoltnak éreztem leporolni ezt a blogot. Merthogy szerencsére számos érdeklődő kíséri figyelemmel hogylétem alakulását itt a Bratwurst, a korlátlan autópályák és Mészégető Pali hazájában. Csak attól tartok, hogy egyszer majd elfelejtem átírni a megszólítást az átkopoizott levélben, és akkor kész a megsértődés. Dehát ha egyszer mindenkinek ugyanúgy vagyok az "és amúgy mi újság" kérdésére!

Szóval azt ötlöttem ki a fenti probléma megkerülésére (megoldásról szó sincs), hogy eleve közzéteszem a bátyámak (András, akire nagyon hasonlítok, és tűzoltó) írt leveleket, amiből mindenki szépen kiolvashatja, hogy amúgy hogy vagyok.

Hát így.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kondorosibela.blog.hu/api/trackback/id/tr751832921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása